Auditories de qualitat?

Els certificats d’ISO 9001 comencen a assemblar-se a la qualificació de triple AAA de Lehman Brothers. Les certificadores només auditen el que veuen, i com que el client i l’auditat són el mateix les auditories s’acaben convertint en quelcom semblant a:

L’auditoria es converteix en un passeig semi-turístic veient papers, assegurant que tots els documents estan codificats, omplint un informe amb evidències per demostrar que relament s’ha passat per l’empresa… i oblidem que el veritablement important és si l’organització és capaç de millorar els seus processos.

Si invertíssim el temps que dediquem a escenificar la funció per a l’auditor a pensar si el nostre sistema realment ens permet millorar la nostra manera de treballar segur que treuriem molt més profit d’aquest temps.

Empreses que ja fa 10 anys que estan certificades han d’exigir auditories que siguin alguna cosa més que un informe estándard dient que es veu la implicació de la Direcció per deixar el client content. A l’empresa li serveix que li diguin el que pot fer millor, quin és el següent pas, que li diguin què fa que el seu sistema no de gestió faci millorar encara més el seu procés.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s